Archiveren

Archiveren kan vanaf nu veel gemakkelijker en efficiënter. Wij bieden verschillende uitgebreide oplossingen op het gebied van digitaal archiveren. Daarbij kunt u bijvoorbeeld denken aan:

• Geautomatiseerde document- en factuurherkenning
• Dossierbeheer
• OCR-software

Voor alles van documentbeheer en archiveren tot de beste oplossingen voor scannen en meer.

U wilt uw documenten betrouwbaar en consistent beheren. Daar hebben wij verschillende document oplossingen voor. Welke oplossing het beste bij u past, kunnen wij u het beste vertellen in een gesprek. Weet u al waar u naar op zoek bent? Dan kunnen wij direct voor u aan de slag.

 

U wil meer informatie ?

Alle persoonlijke gegevens worden behandeld in overeenstemming met ons privacy beleid.


Beveiligde verbinding

MyQ o.a.Follow Me printen

Met MyQ, een server-gebaseerde applicatie, beschermt u uw vertrouwelijke gegevens en houdt u controle over uw printkosten. Bovendien verlaagt u de totale document output kosten.
Dankzij de Print & FollowTM-functionaliteit in MyQ, worden alle opdrachten op de server vastgehouden en kunnen ze op de machine van uw keuze veilig worden afgedrukt

Authenticatie: Printen, kopiëren en scannen begint pas nadat de gebruiker is ingelogd op de machine. Authenticatie op de machine is mogelijk met gebruikerscode, ID-Card, Windows login of, als extra beveiliging vereist is, met een combinatie van ID-Card en gebruikerscode.

Accounting: Gebruikers kunnen hun printvolumes bijhouden, managers krijgen inzicht, kunnen de afdrukkosten beheren en bovendien besparingen realiseren. Wanneer inzichtelijk is
hoeveel afdrukken er gemaakt worden en wat de bijbehorende kosten zijn draagt dit actief bij aan de vermindering van het aantal afgedrukte pagina‘s.

Security: Beveiligd printen, data encryptie en Print&FollowTM functionaliteiten verzekeren u ervan dat de toegang tot documenten en het printen ervan alleen mogelijk is door bevoegde personen.

Reporting: MyQ houdt gedetailleerde print- kostenstatistieken per gebruiker, afdeling of
project bij.

PinPoint scannen

PinPoint Scan maakt scannen met de multifunctional eenvoudiger dan ooit. Zodra u zich heeft aangemeld bij de multifunctional, maakt deze connectie met uw PC en toont de scan bestemmingen die u zelf eerder heeft gedefinieerd: een map, je e-mailadres of een applicatie die PDF-bestanden ondersteunt.

Ook kan rechtstreeks vanaf het bedieningspaneel van de multifunctional door de mappenstructuur op de pc worden gebladerd. De gescande gegevens worden door middel van SSL-encryptie beveiligd voordat ze naar de PC worden gestuurd waardoor document veiligheid tijdens het hele scanproces wordt gegarandeerd.

Met PinPoint Scan kunt u uw eigen scan bestemmingen definiëren, Dit kunnen mappen op uw pc zijn, een e-mailadres of zelfs een toepassing die automatisch wordt geopend. PinPoint Scan is opmerkelijk eenvoudig in te configureren: Eerst wordt een kleine applicatie op de PC geïnstalleerd waarna de persoonlijke scan bestemmingen en gebruikerscode worden gedefinieerd. Op de MFP worden deze bestemmingen direct na het invoeren van de pincode getoond.

• Scan to folder – Sla de gescande documenten op het bureaublad of direct in de juiste folder op uw PC
• Scan to email – Verstuur het gescande document naar uw e-mailadres
• Scan to application – Verstuur de applicatie direct naar een applicatie voor het bewerken van PDF bestanden.
• Veiligheid – Log in met een persoonlijke PIN code of met een ID kaart, Document veiligheid door beveiligde gegevens overdracht met SSL encryptie.
• Persoonlijke set-up – Gebruikers kunnen zelf hun persoonlijke scan bestemmingen en instellingen definiëren en aanpassen in een gebruiksvriendelijke interface.
• Snel en eenvoudig – De intuïtieve installatie, configuratie en interface garanderen gebruikersgemak zonder problemen en training.

Easyprint

In een drukke kantooromgeving is het van cruciaal belang om specifieke documenten voor specifieke doeleinden in de kortst mogelijke tijd te produceren. Toch kost het veel tijd en is het soms moeilijk om één document voor een aantal verschillende ontvangers te maken. Hierbij moet niet alleen met de distributie van het document, maar ook met watermerken, extra teksten en formulieren rekening gehouden worden. Easyprint is een veelzijdige oplossing die het printen en het beheer van speciale documenten eenvoudiger en sneller maakt.

Easyprint is ideaal om bijvoorbeeld een factuur te maken die naar alle relevante afdelingen binnen het bedrijf gestuurd moet worden. Met Easyprint is het mogelijk om te bepalen op welke printers het document afgedrukt moet worden en hoe het document verwerkt moet worden (los, gesorteerd, geniet, etc.). De factuur kan naar de kleurenprinter voor de klant, naar de zwart/wit printer op de verkoopafdeling, naar de eigen printer en de printer van de boekhouding worden afgedrukt. Verder kan bepaald worden welke zelfontworpen watermerken aan welke documenten worden toegevoegd. Zo kan bij de verkoopafdeling de factuur met het watermerk “voor intern gebruik” afgedrukt worden, kan via de virtuele printer het document digitaal gearchiveerd worden en kan op de kleurenprinter het watermerk “origineel” geprint worden.

Uw voordelen:
• Optimalisering van uw documentenstroom
• Geen kosten meer van gedrukte formulieren
• Besparing door vermindering van foute afdrukken
• Snellere aflevering van documenten
• Geen training nodig nadat de printjobs zijn gedefinieerd

Uw oplossing binnen handbereik

Flexibel en altijd een persoonlijk contact.

of bel : 050 5775719

Een betere oplossing voor uw telefonie.

050 577 57 19

voip@puntnlgroep.nl

Bezoekadres: De Kiel 8 9206 BG Drachten

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Privacy Settings saved!
Privacy-instellingen

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

Decline all Services
Accept all Services