Documentoplossingen voor verticale markten

Efficiency omhoog, kosten omlaag.

De oplossing voor uw Branche

Onze speciale brancheoplossingen zorgen ervoor dat uw werkprocessen soepel verlopen en uw kosten worden verlaagd zodat u zich kunt richten op de ontwikkeling van uw bedrijf.

Automotive

Notariaat

Onderwijs

Uw oplossing binnen handbereik

Flexibel en altijd een persoonlijk contact.

of bel : 050 5775719

Een betere oplossing voor uw documentstroom.

24/7 bereikbaar.

050 577 57 19

info@puntnlgroep.nl

Bezoekadres: De Kiel 8 9206 BG Drachten

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Privacy Settings saved!
Privacy-instellingen

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

Decline all Services
Accept all Services
Corona maatregelen
U kunt PuntNL Groep op de normale wijze bereiken (telefoon, mail en website).
  • Wij beperken onze sociale contacten tot het minimum, daarom zullen wij in principe geen bezoek ontvangen. We proberen de al geplande afspraken met alternatieven op te vangen of te verplaatsen.
  • De dienstverlening op locatie, zoals het oplossen van storingen, voeren wij op de normale wijze uit.
    Wij bellen vooraf voor akkoord om u te bezoeken.
  • Onze technicus zal rekening houden met de huidige situatie (zoals gepast afstand houden).
  • Leveringen vinden, in onderling overleg, normaal doorgang;
  • Onze leveranciers kunnen tot nu toe voldoen aan onze vraag;
  • Onze buitendienst (sales) medewerkers leggen in principe geen bezoeken af bij klanten.
    Ons verzoek is om bestellingen of vragen per telefoon of mail door te geven.
  • Wij zijn normaal geopend en bereikbaar
De bovengenoemde maatregelen gelden in ieder geval tot en met 6 april aanstaande.
Laat het gerust weten als u aanvullende vragen heeft.
Corona maatregelen
U kunt PuntNL Groep op de normale wijze bereiken (telefoon, mail en website).
  • Wij beperken onze sociale contacten tot het minimum, daarom zullen wij in principe geen bezoek ontvangen. We proberen de al geplande afspraken met alternatieven op te vangen of te verplaatsen.
  • De dienstverlening op locatie, zoals het oplossen van storingen, voeren wij op de normale wijze uit. Wij bellen vooraf voor akkoord om u te bezoeken.
  • Onze technicus zal rekening houden met de huidige situatie (zoals gepast afstand houden).
  • Leveringen vinden, in onderling overleg, normaal doorgang;
  • Onze leveranciers kunnen tot nu toe voldoen aan onze vraag;
  • Onze buitendienst medewerkers leggen in principe geen bezoeken af bij klanten. Ons verzoek is om bestellingen of vragen per telefoon of mail door te geven.
  • Wij zijn normaal geopend en bereikbaar
De bovengenoemde maatregelen gelden in ieder geval tot en met 6 april aanstaande.
Laat het gerust weten als u aanvullende vragen heeft.