Documentoplossingen

Op welke manier worden documenten binnen uw bedrijf verwerkt? En kan dit ook efficiënter?
Met behulp van slimme documentoplossingen zorgt u ervoor dat er minimaal gebruik gemaakt wordt van printen, wat goed is voor het milieu.
Daarnaast zorgt u er met de digitalisering van documenten voor dat bestanden makkelijk zijn op te vragen.
Welke oplossing past het beste bij uw organisatie?

Voor alles van documentbeheer en archiveren tot de beste oplossingen voor scannen en meer.

U wilt uw documenten betrouwbaar en consistent beheren. Daar hebben wij verschillende document oplossingen voor. Welke oplossing het beste bij u past, kunnen wij u het beste vertellen in een gesprek. Weet u al waar u naar op zoek bent? Dan kunnen wij direct voor u aan de slag.

 

U wil meer informatie ?

Alle persoonlijke gegevens worden behandeld in overeenstemming met ons privacy beleid.


Beveiligde verbinding

Scannen en verwerken

Binnen uw bedrijf gaan verschillende documenten rond. Het beheren van deze documenten kan vaak efficiënter en voordeliger. Door uw werkprocessen te optimaliseren met onze document oplossingen verbetert u de workflow, de veiligheid en u beperkt de kosten. Wij bieden voor uw organisatie verschillende oplossingen aan.

Scannervision

Archiveren kan vanaf nu veel gemakkelijker en efficiëntie. Wij bieden verschillende uitgebreide oplossingen op het gebied van digitaal archiveren. Wat dacht u van geautomatiseerde documentherkenning, factuurherkenning, dossierbeheer en OCR-software? Met ScannerVision® haalt u een totaalpakket hiervoor in huis. Met slechts enkele eenvoudige handelingen kan een medewerker alle documenten scannen, digitaliseren, bewerken, kenmerken, routeren en op de gewenste locatie in het juiste formaat opslaan. Bekijk hier de brochure

Scannen naar

Documentoplossingen zijn pas echt interessant als ze kunnen samenwerken met uw huidige business software en boekhoudprogramma’s. Daarom werken wij met oplossingen die te integreren zijn met o.a. Unit4, Exact, Van Brug en Sharepoint. Wij maken uw werk graag makkelijker. Scannen naar pdf of naar een e-mailadres is geen probleem. Ook scannen naar bijvoorbeeld Google Drive of de Cloud kan tot onze standaardmogelijkheden behoren. Het is zelfs mogelijk om QR-codes en barcodes met de scanner te registreren.

Uw oplossing binnen handbereik

Flexibel en altijd een persoonlijk contact.

of bel : 050 5775719

Een betere oplossing voor uw telefonie.

050 577 57 19

voip@puntnlgroep.nl

Bezoekadres: De Kiel 8 9206 BG Drachten

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Privacy Settings saved!
Privacy-instellingen

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

Decline all Services
Accept all Services
Corona maatregelen
U kunt PuntNL Groep op de normale wijze bereiken (telefoon, mail en website).
  • Wij beperken onze sociale contacten tot het minimum, daarom zullen wij in principe geen bezoek ontvangen. We proberen de al geplande afspraken met alternatieven op te vangen of te verplaatsen.
  • De dienstverlening op locatie, zoals het oplossen van storingen, voeren wij op de normale wijze uit.
    Wij bellen vooraf voor akkoord om u te bezoeken.
  • Onze technicus zal rekening houden met de huidige situatie (zoals gepast afstand houden).
  • Leveringen vinden, in onderling overleg, normaal doorgang;
  • Onze leveranciers kunnen tot nu toe voldoen aan onze vraag;
  • Onze buitendienst (sales) medewerkers leggen in principe geen bezoeken af bij klanten.
    Ons verzoek is om bestellingen of vragen per telefoon of mail door te geven.
  • Wij zijn normaal geopend en bereikbaar
De bovengenoemde maatregelen gelden in ieder geval tot en met 6 april aanstaande.
Laat het gerust weten als u aanvullende vragen heeft.
Corona maatregelen
U kunt PuntNL Groep op de normale wijze bereiken (telefoon, mail en website).
  • Wij beperken onze sociale contacten tot het minimum, daarom zullen wij in principe geen bezoek ontvangen. We proberen de al geplande afspraken met alternatieven op te vangen of te verplaatsen.
  • De dienstverlening op locatie, zoals het oplossen van storingen, voeren wij op de normale wijze uit. Wij bellen vooraf voor akkoord om u te bezoeken.
  • Onze technicus zal rekening houden met de huidige situatie (zoals gepast afstand houden).
  • Leveringen vinden, in onderling overleg, normaal doorgang;
  • Onze leveranciers kunnen tot nu toe voldoen aan onze vraag;
  • Onze buitendienst medewerkers leggen in principe geen bezoeken af bij klanten. Ons verzoek is om bestellingen of vragen per telefoon of mail door te geven.
  • Wij zijn normaal geopend en bereikbaar
De bovengenoemde maatregelen gelden in ieder geval tot en met 6 april aanstaande.
Laat het gerust weten als u aanvullende vragen heeft.