Heeft u alles op orde ?

Voldoen aan de AVG-eisen kan op onderdelen stevige materie zijn. Veel organisaties kiezen er dan ook voor om dit samen met een gespecialiseerde partij op te pakken. Wij hebben de mensen, kennis en middelen in huis om daarbij te helpen.

Hoe gaat het in zijn werk?
In 3 fasen zorgen we samen met u dat uw bedrijf alles rondom de AVG op orde krijgt.

  1. Beleid: processen in beeld, verwerkingsregister en Impact analyse
  2. Documentatie: uitvoering actiepunten en vastlegging
  3. Borging: bewustwording en aantoonbaarheid

Wanneer we dit samen met u oppakken houdt onze inzet voor de eerste stap (beleid) minimaal 2 tot 3 dagen werk in. Het precieze aantal dagen is afhankelijk van uw organisatie en situatie. Op basis van de uitkomst van deze eerste fase begroten we samen met u onze inzet voor fasen B en C.

Wilt u graag en samen met ons het AVG traject oppakken, dan stellen wij voor dit als volgt te doen:

  1. Eerst vragen we u om onderstaande vragenlijst in te vullen zodat we een beeld van uw organisatie en situatie hebben.
  2. Met die informatie maken we een eerste opzet voor de aanpak en investering.
  3. Als dat voldoende basis is voor een vervolg dan plannen we een telefonische afspraak.
  4. In dat gesprek bespreken we de aanpak en eventueel aanvullende informatie.
  5. Daarna ontvangt u van ons een definitieve offerte.

Geheel vrijblijvend
Na het invullen van het formulier bent u nog geen verplichting aangegaan. Wij wel, namelijk dat we u binnen enkele dagen een voorstel sturen.

Hoeveel medewerkers telt uw bedrijf (inclusief deeltijders)?

Welke rol heeft uw bedrijf bij de verwerking van gegevens?

Is het voor een persoon mogelijk de gegevens over hem/haar op te vragen, te wijzigen of te laten verwijderen?

Heeft uw organisatie al eerder certificering zoals bv. NEN, ISO, ISAE gehaald?

Is er binnen uw organisatie iemand verantwoordelijk voor gegevensbescherming?

8 + 13 =

Meer weten?

Neem gratis en vrijblijvend contact met ons op.

Voor algemene vragen, offertes maar ook specifieke vraagstukken met betrekking tot Kyocera printers of andere producten of diensten.

Bij PuntNL Groep bieden wij kantoorapparatuur, zoals draadloze printers en kopieermachines, ICT- en documentoplossingen. Maar eerst hebben we het over uw bedrijf. Hoe worden uw mensen ingezet, hoe verlopen de bedrijfsprocessen, hoe verwerkt u documenten? Voor de beste oplossing gaan wij graag met u in gesprek.

Contact

PuntNL Groep
Postbus 5038
9700 GA Groningen

Bezoekadres:
De Kiel 8
9206 BG Drachten

T: 050 - 577 57 19
F: 050 - 577 51 88
E: info@puntnlgroep.nl

x

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

U kunt op de hoogte blijven van de laaste ontwikkeling.

U heeft zich succesvol ingeschreven voor onze nieuwsbrief.