KYOCERA Document Solutions meldt met trots dat zeven TASKalfa- en ECOSYS-modellen de “Winter Pick” hebben ontvangen van Keypoint Intelligence – Buyers Lab (BLI). De TASKalfa 8002i, 7002i, 6002i, 5002i, 4002i multifunctionals, de ECOSYS M2640idw multifunctional en P2040dw-printer hadden een betrouwbaarheid van 100% in een continu twee maanden durend testproces.

Sinds de oprichting van het bedrijf, en gebaseerd op het bedrijfsmotto ‘Respect the Divine and love people’, heeft KYOCERA Corporation zich gecommitteerd aan milieubeheer en duurzame bedrijfsontwikkeling – waarbij ernaar wordt gestreefd om de doelstellingen van ecologie en economie te combineren met milieuvriendelijke producten en MVO-beleid.

KYOCERA streeft ernaar dat elk product dat men verkoopt bijdraagt aan de verbetering van het mondiale milieu en de vergroting van het mondiale bewustzijn. Daarom draagt de groep actief bij aan de preventie van klimaatverandering, hulpbronnen- en energiebesparing en de reductie van gevaarlijke stoffen – en heeft het evaluatiecriteria voor elk product vastgesteld. Als gevolg van de inspanningen van de groep werden, volgens het laatste CSR-rapport van KYOCERA Corporation, 99% van de producten van KYOCERA aangewezen als groene producten (2017).

Op dezelfde manier voert KYOCERA Document Solutions, de divisie die documentoplossingen levert, milieubewuste activiteiten uit waaronder duurzaamheid, 3R-ontwerp (reduce, reuse, recycle) en een energiezuinig ontwerp dat broeikasgassen vermindert.

De KYOCERA Group maakt deel uit van de United Nations Global Compact, ‘s werelds grootste duurzaamheidsinitiatief voor bedrijven. Een van de tien principes is het ondersteunen van groene initiatieven met een preventieve aanpak van milieuproblemen; initiatieven ondernemen om een grotere verantwoordelijkheid voor het milieu te bevorderen en de ontwikkeling en verspreiding van milieuvriendelijke technologieën aan te moedigen.

Deze initiatieven, die het voorgaande fiscale jaar zijn uitgevoerd, hebben KYOCERA zeven prijzen opgeleverd, waarvan één – de aanbeveling voor ‘Global Warming’, die werd toegekend door de Japanse minister van milieu – KYOCERA acht jaar op rij heeft gewonnen.

Een betere oplossing voor uw documentstroom.

24/7 bereikbaar.

050 577 57 19

info@puntnlgroep.nl

Bezoekadres: De Kiel 8 9206 BG Drachten

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Privacy Settings saved!
Privacy-instellingen

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

Decline all Services
Accept all Services
Corona maatregelen
U kunt PuntNL Groep op de normale wijze bereiken (telefoon, mail en website).
  • Wij beperken onze sociale contacten tot het minimum, daarom zullen wij in principe geen bezoek ontvangen. We proberen de al geplande afspraken met alternatieven op te vangen of te verplaatsen.
  • De dienstverlening op locatie, zoals het oplossen van storingen, voeren wij op de normale wijze uit.
    Wij bellen vooraf voor akkoord om u te bezoeken.
  • Onze technicus zal rekening houden met de huidige situatie (zoals gepast afstand houden).
  • Leveringen vinden, in onderling overleg, normaal doorgang;
  • Onze leveranciers kunnen tot nu toe voldoen aan onze vraag;
  • Onze buitendienst (sales) medewerkers leggen in principe geen bezoeken af bij klanten.
    Ons verzoek is om bestellingen of vragen per telefoon of mail door te geven.
  • Wij zijn normaal geopend en bereikbaar
De bovengenoemde maatregelen gelden in ieder geval tot en met 6 april aanstaande.
Laat het gerust weten als u aanvullende vragen heeft.
Corona maatregelen
U kunt PuntNL Groep op de normale wijze bereiken (telefoon, mail en website).
  • Wij beperken onze sociale contacten tot het minimum, daarom zullen wij in principe geen bezoek ontvangen. We proberen de al geplande afspraken met alternatieven op te vangen of te verplaatsen.
  • De dienstverlening op locatie, zoals het oplossen van storingen, voeren wij op de normale wijze uit. Wij bellen vooraf voor akkoord om u te bezoeken.
  • Onze technicus zal rekening houden met de huidige situatie (zoals gepast afstand houden).
  • Leveringen vinden, in onderling overleg, normaal doorgang;
  • Onze leveranciers kunnen tot nu toe voldoen aan onze vraag;
  • Onze buitendienst medewerkers leggen in principe geen bezoeken af bij klanten. Ons verzoek is om bestellingen of vragen per telefoon of mail door te geven.
  • Wij zijn normaal geopend en bereikbaar
De bovengenoemde maatregelen gelden in ieder geval tot en met 6 april aanstaande.
Laat het gerust weten als u aanvullende vragen heeft.