Search
Close this search box.

Storing melden

Meld uw storing aan ons

Algemene storing

Een storing met uw machine?

Technisch Support

Storing met uw ICT of Telefonie?

Financiele afdeling

Een vraag over een factuur of offere?

Veel voorkomende storingen

Hiernaast hebben we een kleine opsomming van een aantal storingen die veel gemeld worden, staat uw storing er niet bij? neem gerust contact met ons op.

Als u de Scan2Mail oplossing van PuntNL Groep gebruikt dan kun u contact opnemen met ons. Heeft u een eigen ICT die dit verzorgt dan zult u contact met hen op moeten nemen. Uiteraard zijn wij altijd bereid om te helpen hierin.

Gelukkig komen papierstoringen steeds minder voor, maar het kan natuurlijk nog steeds voorkomen. U kunt controleren of het juiste papier wel in de goede lade zit, is dit het geval dan kunt u het beste de storing melden bij ons. Dit kan zowel telefonisch alsook via het onderstaande formulier.

Als u deze melding krijgt geeft de machine aan dat u het glas moet schoonmaken wat u gebruikt voor het scannen van uw documenten.

Als uw machine in een all-in onderhoud staat dan krijgt u automatisch nieuwe toners toegestuurd. Zodra de machine de melding geeft dat deze vervangen moet worden kunt u de toners vervangen.

Meld hier uw storing

Maak gebruik van het formulier om snel en eenvoudig een storing te melden.
Beschrijf kort het onderwerp waarop de storing betrekking heeft. Geef verder een korte omschrijving van het probleem.

Ons laatste nieuws

Lees onze blogs

‘Incognitomodus’ Chrome was niet echt incognito: Google stemt in met schikking
01jan

‘Incognitomodus’ Chrome was niet echt incognito: Google stemt in met schikking

Google heeft ingestemd met een schikking in een grote privacyzaak waarin consumenten in totaal minimaal 5 miljard dollar aan schadevergoeding eisten. Centraal in die zaak stond de incognitomodus van Googles webbrowser Chrome. Gebruikers verdenken Google ervan dat het bedrijf ze online bleef volgen na het inschakelen van die modus, terwijl de suggestie werd gewekt dat […]

Ondersteuning Windows 10 kan tegen betaling verlengd worden
06dec

Ondersteuning Windows 10 kan tegen betaling verlengd worden

Wie na het aflopen van de ondersteuningstermijn nog geen zin heeft om af te stappen van Windows 10, zal drie jaar beveiligingsupdates kunnen bijkopen bij Microsoft. 14 oktober 2025 klink nog veraf, maar Microsoft is ons al volop aan het voorbereiden op de dag waarop het doek valt voor Windows 10. Nog niet definitief, want […]

Nieuwe Outlook-cliënt koppelt ook niet-Microsoft-mail aan Microsoft-cloud
29nov

Nieuwe Outlook-cliënt koppelt ook niet-Microsoft-mail aan Microsoft-cloud

Microsoft wil Outlook vervangen door een nieuwe en moderne versie van de toepassing, maar die werkt minder lokaal dan de originele cliënt. Gebruikers met een mailaccount dat niet van Microsoft is, koppelen klaarblijkelijk hun account toch aan de Microsoft-cloud en niet gewoon aan de app. De nieuwe versie van Outlook voor Windows-computers houdt er vreemd […]